19 studenoga, 2008

˝Mystery of the Forest˝ - Setup (prednji plan)


Prednji plan pokrivam sa Spiky moss (Taxiphyllum sp.) i Eleocharis sp. 'Japan'. Mahovinu sam pričvrstio na oblutke s mrežicom od voća (u prigodnim bojama).



Ova mahovina je dosta krupnije građe od ostalih mahovina iz roda Taxiphyllum.



Mahovinu sam iskidao na sitnije komadiće i pokrio površinu kamena. Pritom sam pazio da ne stavljam više nego što je potrebno da se prekrije kamen (jedan sloj). Ukoliko se stavi predebel sloj, mahovina koja se nalazi ispod, uslijed nedostatka svjetla propada, a organski otpad koji se stvara može izazvati pojavu algi.







Hairgrass sam razdvojio na male busenove sa po 10-15 travki, i prije sadnje sam ih skratio na oko 1cm iznad korijena. Na ovaj način se izbjegava otpad koji bi se stvorio eventualnim truljenjem neprilagođene biljke, i omogućava se brže širenje. Sadio sam ih na međusobnu razdaljinu od oko 2cm.


Nema komentara: